Subject: FW: Saue-Rahula kergliiklustee trassi asukoht
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Oct 2024 12:44:37 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Roland Mäe <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 15, 2024 12:20 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>; Kaie Kruusmaa
<[email-masked]>
Subject: Saue-Rahula kergliiklustee trassi asukoht

Tere

Saadan vormistamata joonise, kus on peal kaks trassi asukohta. Meie
eelistuks oleks idapoolne, kuna selle annab teha sõiduteest mõnevõrra
kaugemale ja lisaks on TRAM-i projektis ka rattatee ida pool ehk siis meil
oleks üks teeületus vähem ja lahendus ohutum.

Palun TRAM-i seisukohta, kas teile sobib, kui rattatee trass kulgeb
sõiduteest idapool.

Lugupidamisega

Roland Mäe

ViaVelo Inseneribüroo OÜ

Reg nr 11712139

Valukoja 10, Tallinn

Telefon: 5172182

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.